Helg!!

Goddagens! Har inte hunit blogga någonting idag, förlååt! Men har varit på skolan hela dagen och efter skolan for jag med mamma och storhandlade, sen for vi hem och jag kastade mig i duschen och nu har jag sminkat mig och plattat håret och det. Väntar på go mat nu sen ska jag färga mammas hår och fixa mig klart innan jag far iväg till kalix för en förhoppningsvis trevlig kväll, vi får väl se hur det slutar :) 

Nu ska jag vänta på dinner time, och vräka i mig mat. Ska även gå och kolla om mamma har tagit sig ur soffan och strykt min tröja eftersom att jag just nu springer just i min sovtröja och är fin! Haha..  Vi hörs sen kanske nått om det hinns, annars hörs vi imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0