Hejdå..

Har precis fixat mig klart, damsugit toaletten och nu sitter jag i mitt rum och är jävligt sur! Alla är så jävla dumma i huvudet idag, nu vill jag bara bort här ifrån, tack på förhand för den som för iväg mig härifrån.. Ska snart ta och äta någonting sen någongång i livet ska jag fara till kalix och dricka massvis med alkohol och vara glad så ni alla som är jävligt intresserade får veta det!:)  Nu ska jag gå och äta världens vidrigaste maträtt, vilket är tacos.. Vem fan kom på att krydda jävla köttfärs med en äcklig krydda?

Okej snart spårar det och jag får omogenhetsstämpel men jag är sur och det går ut över ALLT just nu och nu när jag försöker komma in på facebook står det att jag inte kan komma åt mitt konto och ska försöka om några timmar igen VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT BLI STRAFFAD GUD?! Nä nu hade inte en cigg varit helt fel så ska gå och röka ihjäl mig nu.. HEJDÅ vi hörs kanske imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0