Har helt och hållet glömt bort dom här dagarna.. Så jag gör dom alla nu!

Dag 20 – Din skola

Min skola? Intressant att läsa om den då? Men okej!  Min skola ligger i kalix, mellan stan & näsbyn. Det går kring 400 elver där om inte mer? Då jag började 7an var det kring 500 stycken elever drygt! Skolan är rätt så jävla stor, första dagen jag var där var jag helt lost. Visste inte var någonting var eller något sånt, men det lärde man sig rätt fort. (tycker synd om alla elever som börjar där varja år och inte vet var någonting är eller så). Hm, lärarna är lite knäppa men vissa kan vara jävligt bra också. Mycket läxor, prov och skit får vi också! Det bästa med skolan är väl att alla elever får var sin mac dator! Haha ;-)



Dag 21 – En snygg person




Dag 22 – Det här saknar du


Saknar massvis med saker, saknar förra året eller nej jag skoja bara saknar året 2010 hur kul var inte det?! Obeskrivligt roligt! Saknar farmor, saknar att vara liten och gå på dagis enkomt för att slippa alla läxor, prov och allt sånt skit. Sen saknar jag väl såklart alla gamla goa tider! Det gör väl alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0