Godnatt!

Har nyss duschat och nu har jag nyss smörjt in mig och lagt mig i sängen och ligger och spelar mitt favvo spel på facebook vilket är nu för tillfället bubble witch saga, jag brukar aldrig orka spela facebook spel men det här är speciellt, haha älskar sånna där spel då man skjuter på bubblor!! Nu har jag äntligen fått nya liv till det så ska nörda det nu tills jag har slut liv igen, sen ska jag slå igång någon film och somna till den.

Gud så skönt med fredag imorgon, har inga planer för kvällen men om vädret vill så kanske det blir grillning eller någonting åt det hållet och bara umgås och ha det trevligt :)  Vi får se hur det blir med det helt enkelt, nu ska jag spela så vi hörs mera imorgon! Godnatt & sov gott:)

Bubble Witch Saga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0