Godnatt!

Har prrecis krypit ner i sängen efter att haft sett söndagsfinalen av big brother. Denna gång åkte Hanna R ut, väntade mig faktiskt att hon eller Marcel skulle få dra, och så blev det ju också! Nu är det en mindre gaphals i huset och så sitter jag alltid och stör mig på hur ofräsh hon ser ut. Såg fredagens avsnitt och då såg jag henne duscha för första gången i huset på en månad typ, jag blev seriöst chockad haha.. Nä nu ska jag inte vara elak, ska se klart en film jag påbörjade idag och sen ska jag sova. Alarmet ringer 05.40 imorgon, tuuuungt!  Godnatt på er!

Bara för att jag såg att hon hade en egen film måste jag självklart se den! Sååå...
Nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0