Godmorgon!

Godmorgon! Ligger i sängen och har precis vaknat och funderar på om jag ska stiga upp och klä på mig & bege mig ut på en promenad, fast det lät väldigt jobbigt så kanske gör det om 1-2 timmar istället haha! Idag ska jag ligga i sängen och dö hela dagen om jag inte mamma skulle till kalix så skulle jag fara med henne och hjälpa hon att handla! Ikväll vet jag inte om de blir nå partyparty eller om det blir imorgon eller om det blir två dagars?!

Varför är det alltid så svårt att bestämma sig.. Haha.. Får höra med mina vänninor vad dom tänker göra. Nu ska jag se Glee och komma fram till någon god frukost jag kan laga. Dock känns det som att ingenting av det vi har i kylskåpet är gott, lutar mot att göra chicken bits, vilket jag åt till middag igår..  Men hur gott är det inte liksom?! Det är underbart.

Nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0