Godmorgon!

Godmorgon! Sitter hemma och tar det lugnt och har precis fixat mig klart, ska väl ta och börja fara mot bussstationen om en kvart eller så..  Skönt med kort dag idag, får dock se om jag orkar med hela dagen eftersom att jag inte mår särskilt bra, har fortfarande världens huvudvärk, nyser, ont i halsen, feber och det bara rinner ur ögonen haha :( Men jag tvingade mig upp till skolan för att kunna fara på NO lektionen iallafall så jag vet bättre vad jag ska plugga på till provet som är imorgon, imorgon får jag väl kriga mig upp och iväg på skolan också för att kunna göra provet. Tur att det är direkt på morgon då och att NO lektionen idag är andra lektionen vi har så jag klarar det nog!  Nåväl, nu ska jag gå och packa ner NO böckerna och hitta var min mobil är,  har fått byta tillbaka till min gamla och jag säger bara... TOUCHEN ÄR HEMSK! Och man måste trycka jätte hårt för att kunna skriva... Haha! Nä nu ska jag göra det, vi hörs bättre sen :) Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Hejsan, hur mår du idag? Kram! :)

2012-03-13 @ 07:04:28
URL: http://bbanajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0