Godmorgon!

Godmorgon! Har vaknat för något tag sen och nu sitter jag i köket och käkar frukost, det har tydligen varit jätte fint väder nu på morgonen för mamma kom in kring 12 å sa att jag inte borde sova bort hela dagen pga det haha, men jag lyckades ändå somna om i någon timma och skönt var det! 

När jag har ätit ska jag lägga mig i sängen och dö ett tag, sen ska jag ta och träna & plugga, gud vet inte hur tråkigt det känns med skola imorgon. Det är hemskt, varför kunde vi inte börjat skolan på tisdag istället för då har vi åtminståne kort dag, nä nu ska jag inte babla på mer om skolan för man blir ju deprimerad, tur att det bara är ungefär 3 veckor tills nästa igen och det lovet ska bli azuum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0