Godmorgon!

Godmorgon! Jag har överlevt ännu en helg ;) Gårdagen var riktigt bra för min del, började med ett par fina flickor och senare for vi vidare för roligheter hos en annan där jag hade riktigt kul med riktigt bra folk! Det enda tråkiga var att man for hem en timme för tidigt typ.. Haha men jag tror inte jag dog utav det, man åker väl hem om man har skjuts!:) Hade som sagt en jävligt bra kväll igår, det enda minuset är att vakna upp med dom här tankarna om vadfan man gjort och sagt igentligen. Nåväl huvudsaken är att jag hade det bra å trevlig vilket jag hade och inte har haft på jävligt länge, men nuså! Nu ska jag gå och kolla till mina varma mackor som jag ska vräka i mig. Finns det något godare än att fylle käka & bakis käka? Svar: Nej!  Vi hörs senare!:)

Har inga bilder från igår, dom är på johannas kamera så då jag får tag i dom får ni se dom, om det finns några se vänliga bilder dvs haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0