Godmorgon!

Godmorgon! Har nyss kommit till skolan och nu sitter jag här och är tröttare än någonsin.. Då alarmet ringde imorse så somnade jag såklart om och vaknade en halvtimme senare, som tur är så är jag alltid så jävla snabb så jag alltid hinner. Hade dock inte gjort någonting om jag hade försovit mig eftersom att jag har sovmorgon till klockan nio, så nu måste jag istället sitta här och tidsfördriva tiden helt lonley till någon jag känner kommer till skolan. Nu ska jag slå igång någon flm att se så jag har någonting att tidsfördriva tiden med. Vi hörs sen!

Förövrigt så är det idag prick en vecka tills vi får påsklov, och ungefär 10 veckor tills sommarlovet.. Det bästa med sommarlovet iår är att vi får det tidigare och börjar skolan senare, dvs längre sommarlov! Underbart är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0