Godmorgon!

Godmorgon! Ligger i sängen och har just sett klart ett glee avsnitt som jag påbörjade innan jag somnade igår.. På något konstigt vis har jag vaknat halv 9 imorse och inte kunnat somna om?! Jag som tycker jag gick å la mig ovanligt sent igår och tänkte då att jag kommer sova bort hela dagen. Men nepp, så blev det inte!

Ska ligga här i sängen och dö i några timmar, sen ska jag väl stiga upp och fixa någon frukost/lunch och kasta mig i duschen. Sen blir det väl att fixa sig inför kvällens roligheter och fixa det sista innan det blir att fara iväg till kalix!

Måste bara visa er hur fint mitt hår är när det inte är plattat!
Någon med rakt hår som vill byta?? Det är till & med lockigare in real..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0