gårdagen!

Goddagens! Är ni läsare vid liv? Själv har jag överlevt denna helg också! Har precis kommit hem från kalix, sov där inatt och så :) Blev en mycket trevlig kväll igår, först var jag och krökade med med brudarna och senare drog vi vidare till en tjej där det var en massa känt folk och så :) Kring 3 tiden for jag jennelie och berit till henne, åt mackor, satt och pratade tills berit for och jag & jennelie slocknade! 

Vaknade förefan idag, tror klockan var kvart i 10 typ?! Så jag har faktiskt hunnit med att se några program på nickelodeon, fara och äta på 11ans med jennelie och josse, fara till josse och se film ett tag, blivit hämtad av mamma och pappa, for till teamsportia där jag blev en ny vårjacka rikare! Det har jag varit å stort behov av. Nåväl, nu blir det big brother och ligga i sängen och dega resten av denna söndag, det är ju det söndagar är till för, visst?;-) 

Bild från förkröket! Tror jag undviker och lägger ut dom andra "mindre" fina bilderna, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0