@engelska

Hejsan! Sitter just nu och har språkval vilket är engelska för min del, vi ser någon film. Vet inte vad den heter riktigt! Efter den här lektionen slutar jag, fan så sköönt! Vi som alltid brukar gå till tjugo över 3 på fredagar men två lektioner gjorde vi bort på en lektion istället! Skönt :)   Så nu ska jag ta och fixa skjuts hem eftersom att det känns alledens för jobbigt att vänta till fem över 1 bussen..

Då jag kommer hem ska jag kasta mig i duschen och fräsha upp mig lite, senare ska jag till kalix igen och grilla med ett par människor! Mysigt och trevligt, OCH GOTT ;) Så det är fredagens planer! Om jag får mamma till kalix och hämta mig ska jag även fara på tema sportia och kolla om jag hittar någon ny vårjacka som jag är i stort behov av! Nu ska jag spela bubble witch saga och vänta på att få sluta. Vi får höras senare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0