Earth hour!

Sitter just nu i soffan och ser tv med familjen, vi har nyss kollat på tin tin's senaste film som gick på bio i vintras! Jag älskar tin tin's filmer, dom är sååå bra  :D  Nu sitter jag och väntar på att gladiatiorerna ska börja så ska vi sätta igång med ett riktigt lördagsmys, ska även gå och dra på mig one piecen till det!

Kommer ni ihåg att alla lampor och det ska vara släckt halv nio ikväll till halv tio? Gäller ju heeela världen, själv kommer jag ha igång tven iallafall... Lite ström måste jag ju få slösa iallafall, jag kan inte sitta och bara kolla in i väggen i en hel timme! Så ska ha släckt allt utom tven och ha tänt massa ljus, mysmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0