DH!

Har precis duschat, skrubbat hela kroppen, rakat ben osv. Nu känner jag mig riktigt fräsh! Ska ta och läsa igenom något no skit som fanns att läsa om på internet, har helt ärligt inte orkat plugga någe, jag hatar no men jag får väl hoppas på det bästa alltså att få ett g! Nu längtar jag tills vi har engelska & matte nationella istället, så mycket lättare... 

Nu ska jag inte prata mer om skola eftersom att det är typ allt jag gör just nu, speciellt om no! Så istället för att prata om det ska jag berätta för er att om en timme börjar mitt älskade desperate housewives så ska väl sitta bänkad framför tven exakt som förra tisdagen! Looove it


Kommentarer
Postat av: jessika

Hej kära du. Just nu har jag en liten tävling/auktion på gång& det skulle vara kul om du kunde hjälpa mig att sprida vidare! Vill självklart att så många som möjligt ska veta av tävlingen.



Tacksam för din hjälp / annars struntar du i min onödiga kommentar bara :) Kram

2012-03-13 @ 20:18:32
URL: http://jessika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0