Dagens outfit!

Nu är jag hemma från skolan och från ätandet! Det blev thaimat och jossan kom också med som sällskap, trevligt trevligt :) Nu ligger jag i sängen helt slut i skallen och ska se lite big brother och käka lite chokladbollar som är kvar från igår, och smutta på en pk som jag igentligen ska ha tills nationella provet imorgon men jag får ta och fara å köpa ny senare haha..

Har även hunnit med att sitta och kolla runt på gina, hm, nelly och sånt och kommit fram till att jag är i stort behov av att köpa nya jeans, har bara flera olika svarta jeans men nu ska jag ha ljusa eftersom att det inte finns något snyggare än ljusa jeans på våren och skinnjacka till! Just nu nöter jag ju sönder fula jeanslegging och vanliga svarta leggings, jag är en leggingslover som ni kanske ser på varje outfit bild... Påtal om outfit så ska jag kasta upp en dagens outfit, jag måste verkligen fara till luleå i helgen och inhandla massvis med vårkläder känner jag, men jag har inga egna pengar.. Men min pappa å min mamma har ju, hihi;)

Skinnjacka - Bikbok, Oversize - HM, Linne & Jeansleggings(skräll) - Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0