Dagen och dagens outfit!

Tjenis! Sitter just nu på skolan och har slutat för drygt en halvtimma sen, nu sitter jag med johanna i rödan och väntar på bussen! Sitter även här och är dö mätt, först idag åt jag en varmmacka sen åt jag en potion av skolans lunch, sen hade vi HK och vi skulle göra en festmåltid! Min och johannas festmåltid bestod av plankstek och till efterrätt blev det stekta bananer med glass! Mums, vi borde verkligen få MVG på det, det var riktigt gott! Nu ska jag spela lite tills jag ska gå till bussen och sen åka hem och sova. Ska nog till kalix igen senare och ta mig några minuters solning! Vi hörs mera då jag är hemma, kastar upp en bild på dagens outfit nu när jag ändå håller på!:)

Svart tröja - Taget ur mammas garderbob,  Leggings - Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0