Dag 4 - 7 saker som du tänker på ofta



1. Döden, och då tänker jag typ "tänk om någon nära mig skulle dö, vad skulle jag göra, vem skulle det vara, skulle jag orka med det och blablabla" typ sånna där tankar..

2. Skola, läxor, inlämningsuppgifter och allt sånt. Tänker alltid på sånt om jag har något av det att göra!

3. "Fan vad onyttig jag är" så går jag och tar en kaka..

4. Att jag har igentligen ett jävligt bra liv och oftast bra folk omkring mig om man bortser från vissa saker så är allt perfekt!

5.
Min familj/vänner är någonting som dyker upp i mitt huvud rätt ofta, tänker som bara allmänt på dom och sånna där saker.

6. Hur saker och ting kommer bli då jag blir äldre,  jag är livrädd för att växa upp.. Jag är livrädd för att växa ifrån mina vänner, jag är livrädd för att flytta, jag är livrädd för att lämna tonåren, jag vill absolut inte bli stor... Jag är livrädd för vuxen världen, känns som att mitt liv slutar där jag fyller 20 typ. Jag hatar stora förändringar, varför kan inte alltid allting vara lika dant?

7. Något jag mer tänker mycket på är hur saker och ting hade varit om jag t.ex "inte hade gjort sådär och såhär då".

Kommentarer
Postat av: Emma

1,2,3,6&7 -stämmer in på mig !!

Vad ska du göra lmorn då ?:)

2012-03-29 @ 17:15:47
URL: http://mbem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0