Dag 3 - 8 saker som kan få en kille att vinna ditt hjärta



1. Ett mycket sött utseende som bär världens sötaste leénde!

2. En grym personlighet, snäll, söt, trevlig, omtänksam, underbar men fortfarande lite smågalen & jävligt rolig!

3. Fin kropp, SNYGG RUMPA och tvärt om!

4. En som verkligen visar för en vad den känner, och säger underbara och snälla saker åt en. Finns där när man behöver det!

5. Inte blyg, jag hatar blyga killar.. Är jag med en kille som är blyg blir det knäpptyst eller jävligt tråkiga samtalsämnen som tar slut lika fort dom börjar, så utåtriktade killar! Men lite blyga i början får dom väl vara... Det är ju bara gulligt

6. Att hänga på en för mycket och dras bakom en HELA tiden är ingenting jag faller för. Jag vill ha frihet samtidigt jag har förhållande med någon, vill inte behöva känna mig helt fast bara för att jag är kär liksom,  är en kille för hänging eller för på tappar jag intresset direkt, blir typ äcklad hahaha.. Jag är ju inte frisk

7. Att vara mysig, gossig och kramgo är ett plus också! Hihi

8. Nu kommer jag inte på något mer, en kille som har allt det där finns väl ändå inte? Eller ja.. Någonstans finns han väl, haha man kanske inte ska ha allaedens för höga krav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0