8 saker jag SKA göra innan jag dör!

1. Resa jorden runt!

2. FET jävla roadtrip med mina vänner, vilket kommer bli av om 2 år då vi är 18! Ska fara på sveriges alla klubbar, Haha!;)

3. Pierca smiley & Tunga även om jag måste vänta tills 18årsdagen, jag ska göra det!

4. Tatuera mig

5. Fara på Justin Biebers konsert! Skjuter mig om jag inte får någon biljett till det bara så ni vet mina kära föräldrar!

6. Ska vara riktigt jävla galen, festa i massor, fara på resor, kryssningar, göra hel tokiga saker, göra massvis med misstag (vilket alla kommer göra)!  Man måste vara ung och galen för att bli gammal och erfaren ;)

7. Rida på elefant!

8. Sen när jag har gjort allt galet så väntar detta: Hitta äkta kärlek, bli riktigt kär, gifta mig & skaffa barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0