6. Bloggarna du läser

Jo tjena, den dagen jag skulle ens orka rabbla upp alla bloggarna jag läser..

Eftersom att jag älskar skvaller, läsa om folk liv, vad dom gör om dagarna osv så läser jag nog nästan alla bloggar i kalix kommun känns det som, iallafall dom med hyfsat bra uppdatering dom andra suger och är riktigt tråkiga när dom aldrig uppdateras.  Men dom bloggarna jag oftast läser är ju mina vänners bloggar, sen någon gång då jag har riktigt tråkigt kan jag klicka in och läsa kissies, dessies & paows bloggar då jag har lust! Sen läser jag väl folks bloggar som jag vet vilka dom är och så, mest för att jag är så jävla nyfiken hela tiden!

Läser väldigt många bloggar på blogg.se också som syns på startsidan ibland också!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0