2. Staden där du bor

Eftersom att jag bor i en by utanför kalix (i kalix kommun då) så berättar jag om kalix istället eftersom att det är en liten stad!

Det är som sagt en liten stad som heter Kalix, ligger inte särskilt långt ifrån finland faktiskt.. Staden är rätt värdelös och tråkig, finns ingenting speciellt för oss ungdomar att göra längre eftersom att dom lägger ner allting för oss,  vi har inte ens en ungdomsgård. Så det undommarna håller på med nu för tiden är alkohol & knark,  och nej ajg håller nte på med knark nu bara för att jag skrev att ungdommarna håller på med det. Men inte alla, men väldigt många.  Också är det mycket skitsnack om helt värdelösa och sjuka saker, men det är det väl överallt antar jag. Finns ingenting mer jag kan berätta om denna stad som typ inte har någon framtid.. Inte kul inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0