upppdateee?

Tänkte just vara snäll och göra ett inlägg åt er så ni åtminståne har 3 inlägg att läsa från idag men.. Vad ska jag skriva?!  Ska jag radda upp det jag gjort sen senast?!  Har iallafall tagit en pn efter jobbet, åt middag, suttit ute i solen, farit till ica och handlat & även hämtat ut mitt hm paket, provade kläderna, suttit ute i solen lite till och nu har jag precis gjort kyckling sallad som jag ska ha med till arbetet imorgon eftersom att jag skulle jobba i morjärv och inte hinner hem på lunch så har kirrat ihop det.. Kunde inte låta bli å smaka så var tvungen å smaka och godkänt blev det, jag äääälskar kycklingsallad..  Nu ska jag se klart mitt påbörjade greys avsnitt och sen kasta mig i duschen, efter det lär jag säkert sova som en bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0