torsdaag!

Hellååå! Nu har jag slutat för dagen, nu är det endast imorgon som är kvar sen tar jag helg!  Idag har inte vi gjort allt för jobbiga saker faktiskt, på morgonen for vi till kyrkan och vi fick städa hela kyrkan på 2 pers, ska inte ljuga.. Det var faktiskt småjobbigt.. Haha! Men det gick faktiskt rätt fort!  Sen for vi tillbaka till kyrkogården (där jag jobbar) där jag lastade av några blommor och sånt, sen fick jag skotta nå grus och plantera några blommor sen hade jag lunch, efter lunchen for vi till församlingshemmet och städade det och sen fick vi glass och slutade!:D Hihi.. Tur att jag får äta isglass när jag kör lchf, eller får å får.. Jag bestämmer det!  Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, ska se greys anatomy sen får vi se om jag drar en powernap heheeee. Nåväl, vi hörs senare!:D

Coolmoppegirl_96 , Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0