tisdag avklarad!

Goddagens! Har redan slutat jobbet för idag, eller slutade klockan 11 ungefär sen for jag hem eftersom att jag har 2 timmar att ta ut så tog jag det nu. Mår just nu skitdåligt, inte bra alls så ska iväg till läkaren senare kring 2 tiden så tog ledigt därför också + att det inte är någon höjdare att hård arbeta då man inte mår något vidare. Hoppas läkarna hittar något jävla fel så jag vet vad som pågår inom mig för en gångs skull!
 
Nu ska jag iallafall köra lite New Girl maraton, like always.. Och så ska jag ta mig en lille pn innan jag ska iväg och vila mitt huvud som också gör riktigt jävla ont. Det är sååå synd om mig idag, varesig ni tycker synd om mig eller inte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0