tar och säger godnatt!

Tjoho! Efter att suttit och sett fotboll ett litet tag och dregglat över min blivande man (ronaldo) som jag även fick veta idag är endast 11 år äldre än mig! Nu ska jag bara bli jävligt snygg så han faller för mig om något år... Kanske bantar ner mig, plastikoperarar mig och blir en riktigt jävla känd modell?! Nä.. Det skulle jag nog inte ens göra för honom, haha.  Jag är iallafall just nu inne i en "period" där jag är helt galen i sådär halft mörka killar, typ från italien, portugal och sånt!..  Åh, ska drömma om dom inatt! Fan vad sjuk jag är, men åååh..
 
Nåväl, har också färgat håret ikväll som ni vet, just nu set jag ut att vara typ så gott som blond, (min marddrömm har isåfall gått i uppfyllelse..)  fast får se bättre imorgon hur det ser ut då jag får platta det för mina slingor exisiterar typ inte då mitt hår är lockigt, allt åker ut och ser ut som en enda blond klump. Haha!!  Får hoppas på att det är så iallafall.. Nu ska jag sova och drömma om ronaldo och övriga snygga pojkar, eller först se lite new girl.. Sen drömma!  Godnatten :)
 
Hey sexy boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0