Svammel..

Har precis lagt mig i min säng och ligger nu och har dö ont i mitt högra ben, misstänker antingen växtvärk eller en tumör så jag måste amputera bort benet. Hoppas faktiskt på det första, men varför växer bara det ena benet? Ska jag bli ojämt lång nu också?..

Iallafall ikväll har jag inte gjort så mycket, bara suttit och tjorvat med Linn och Matte om karma hur länge som helst. Om nu karma existerar så tror Linn inte jag kommer leva länge eftersom att jag är typ elak minst 10 gånger per dag mot någon person.. Ska bli guds bästa barn från och med idag! Även om karma inte existerar, man måste ju vara på den säkra sidan!  Nu ska jag googla på knölen jag har fått på min öronsnibb, hittils verkar den inte vara farlig enligt google.. Annars är väl det cancer i örat också!   Nej, jag är inte hypokondiker, jag har faktiskt haft bröstcancer, hjärntumör, hjärtinferkt och allt möjligt.. TRO MIG!  Google har berättat.

Okej, jag spårar, har så ont i benet.. Ska gå och fråga mamma vad det är, eller först google, sen mamma, sen greys anatomy & sova.  Godnatt på er små hypokontiker där ute ♥

Hittade en fin bild på mig och min tunga, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0