skor.. kär.. mycket.. kär..

Heluu! Ligger just nu i soffan och avarbetar matkoman, tidigare har jag varit till kalix en snabbsväng, sen kom jag hem och åt middag och här ligger jag nu, mätt och belåten!  Ligger och kollar på skor från en massa olika hemsidor, hittade ett par rosa skor som jag letat LÄNGE! Såg en tjej som hade på sig sånna, jag blev kär, och nu har jag hittat dom (i min storlek å allt, omg)! Ska beställas till veckan direkt, får ju lön på torsdaaag, hehee fan så nice.

Dessa skor är det, som ni vet älskar ju jag allt med kilklack och allt med färg! Färgen är starkare irl än på bilden där den ser mer blaskig ut.  Jag och rosa, det är något jag kallar kärlek. Ni får tycka dom är fula om ni vill, men håll de för er själva! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0