Måndag avklarad!

Goddagens! Nu är jag hemma från arbetet och sitter och tar det lugnt och försöker finna orken till att gå och ställa sig i duschen och duscha bort dagens smuts haha.. Idag har vi inte haft allt för hårt arbete, är inte helt slutkörd iallafall.. Har nu på slutet vattnat hela kyrkogården, nu behöver inte det göras förän på en vecka, skönt det iallafall!

Strax ska jag kasta mig i duschen och fixa mig, senare efter middagen ska jag iväg med familjen och fira morfar som blir riktigt gammal idag, hela 78 år!  Sen direkt jag kommer hem lär jag väl kasta mig i sängen och sova som en bebis, har sovit allt annat än bra inatt, kändes som att jag just somnat då alarmet ringde, tuuungt.. Nu ska jag äta upp min banan jag på början och tömma min påbörjade loka flaska också sen duschen! Vi hörs senare om det hinns, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0