maaat

Tjeeenare, har nyss kommit hem efter att följt med mamma och skjutsat linn till matte, nu ligger jag i sängen och tar det lugnt för en minut eller två!  Har ätit en riktigt god middag för något tag sen och efter det blev det jordgubbar och grädde,  sommar känslorna som dyker upp då man äter jordgubbar alltså!  Nu ska jag ligga här och ta det lugnt, kanske går på en promenad om jag orkar, isåfall måste jag gå nu för att vara hemma innan let's dance börjar.. Hmmm, kanske tar det imorgon kväll istället!

Innan middagen idag har jag varit och pantat, pantis-evve.  Pantade 2,5 stora sopsäckar med burkar och flaskor och fick ihop endast 219 kronor sist var det över 500 kronor, surt..  Men pengar är det ju iallafall! Imorgon ska jag och shoppa med Johanna & Sofie så försöker få ihop så mycket som möjligt, fast.. Pappas börs får lösa min pengakris istället, orkar inte kriga mer för pengar...  Nu; ett avsnitt greys, sen let's dance! Hej förtids pensionär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0