klickat hem!

Goddagens! Idag har jag inte haft någon vanlig skoldag utan vi har haft några tävlingar och varit i grupper osv, vi har varit utomhus hela dagen, har faktiskt varit en rätt okej dag. Hade nog hellre legat hemma och sova, men det får jag göra imorgon och på onsdag istället! Underbart, nu sitter jag och smuttar på en loka och har just råkats skicka en beställning från h&m på ett par boyfriend jeans, har varit ute efter ett par sådana ett bra tag nu och hittade ett par riktigt snygga från gina men fanns inte i min storlek, nu hittade jag äntligen ett par i min storlek som jag genast beställde!  Får dock varken dom eller mina vita jeans som jag beställt tidigare föräns midsommar..  Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right?! Får bara hoppas att dom är snygga på och sitter bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0