klickat hem!



Nu har jag klickat hem mina älskade skor och hoppas på att dom kommer nu i veckan ( och att dom är snygga ) så jag hinner få dom innan det är helg eftersom att jag hatar att vänta på paket och självklart lyckas det alltid gå över tiden då jag väntar haha. Nåväl, har inte gjort mycket nu i eftermiddag, somnade direkt efter förra inlägget och sen åt jag middag och sen kom bella, johan, willy och alice på besök så har pratat på med dom och sånt där! Nu ska jag gå ut och kolla när mamma och pappa fixar ute i båten, har beslut ångest om jag ska fira midsommar i kalix med mina vänner eller ute i skärgården med mina föräldrar och bellas familj. Åh, vad jobbigt.. Varför finns beslutångest?!

Kommentarer
Postat av: myyy :D

men äru störd!! haha dom där har ju jag tänk klickat hem -.-

2012-06-17 @ 19:24:32
Postat av: Anonym

sa det med kärlek <3

2012-06-17 @ 19:24:54
Postat av: Evveee

Hahaha, puss!

2012-06-18 @ 14:40:01
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0