Jag är redo! haha

Helu! Sitter just nu bänkad framför tven och har nyss kommit ut ur en riktigt lång och skön duschning med hårinpackning, rakning och hela köret. Nu är jag redo för skolavslutning imorgon!:D Haha..  Ikväll har jag inte gjort någonting knappt, for med mamma till jobbet å var där i en timma och kollade hur min batik blev som jag gjorde tidigare idag och kastade in det i tvättmaskinen och sånt medans mamma gjorde nå grejs. Så fick mig en 9 timmars arbetsdag idag, niiiceee!  Nu ska jag ta och borsta håret och häva hårmedel inni det och se på tven, imorgon vankas skolavslutning, jag känner att jag verkligen är klar med grundskolan nu!

Såhär söt var jag då jag började sjuan! Hihi, skit ful :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0