I'm still alive!

Goddagens! Nu är jag hemma och är vid liv, tror jag iallafall..  Gårkvällen var riktigt trevlig med trevligt folk, idag ångrar jag att jag och tror att jag hade lite för trevlligt, bakis som aldrig förr.. Men nu börjar jag känna mig lite mer levande iallafall haha!   Inatt har jag legat och trängts i en soffa, en soffa som typ är en meter lång dvs att mina ben hängde utanför ganska stenhårt och jag har inte sovit skönt eller många timmar så ska ta igen det nu tills det blir middag, sen middag, duscha och fräsha upp mig och sen hitta på någonting lugnt!   Det är ju faktiskt ligga i sängen väder idag så jag gör ju rätt och väljer att må såhär denna dag haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0