Igår.. Hahaha

Godmorgon! Eller nej.. Det är ingen god morgon idag.  Har bara sovit någon enstaka timma, mamma kommer in i mitt rum och väcker mig och jag kan inte somna om för att mitt huvud gör så jävla ont, jag har haft det bra i mina 5 veckor utan någon alkoholhaltig dryck och inte behöft må så här. Men det går över!

Igår var det roligt faktiskt, tiden gick så jävla fort och det känns som att jag inte har gjort någonting? Känns som att jag kan kortfatta allt med några ord:  For till jennelie, firade hon som fyller år på onsdag med brudarna & Ante och Fredriik.  Sen någon tid på dygnet for vi till stan, var for vi? Vet inte.    Sen helt plötsligt var jag ENSAM med okända människor (hahahahha) och min mobil var borttappad, ingen hade pengar på telefonen tills jag hittar en underbar människa som ÄNTLIGEN kan ringa den,  det visade sig att den var någonstans vid mig, men var? Det vet jag inte.  Sen det första jag gjorde var att ringa Oskar som jag vet var i stan och han och Jonte kom och räddade mig och visade mig vägen till Rebecka där jag bara var aggresiv och förjävlig, jag hatar idioter!!!!  Men sen var jag lika snabbt glad igen :D Då skulle vi gå till campingen men visade sig att jag for på sibylla och beställde mat, HALÅ JAG STENHRT BRÖT MIN LCHF!?!?!  Det var jävligt gott iallafall..  Sen vandrade jag runt med människor, flera olika sorters haha och tillslut någongång vid 3 kom Johannas pappa och vi for hem, jag kom hem, vaknar med kläder och inte dom jag hade på mig på kvällen utan nej, dom låg på golvet. Vad i helvete?!  Måste varit jävligt rastlös.

Var en sjuk kväll för mig hahah! Men var skitroligt nu faktiskt då jag tänker efter på dom detaljerna från början och slutet som faktiskt är hyfsat klara!  Nu ska jag hitta matsuget och äta smörgåstårta, jag vet att jag bryter lchf idag och igår, men vafan. Jag har fan en smörgåstårta i kylskåpen!!!  Senare ska jag orka duscha, fixa mig och det eftersom att jag ska och fira min moster om en timma, kan ju inte skippa det för lite bakfylla, nej! Nu ska jag göra det och ringa mina föräldrar som verkar vara spårlöst borta. 

Ser nu att detta blev ett förjävla långt inlägg, men ni älskar ju å läsa det jag skriver!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0