home and goodnight!

Heluu! Kom hem från kalix för inte så längesen, for dit och åt på china med Jennelie, Josse, Emelie, Henrica & Julia. Vi firade som sagt Jennelie som fyller hela 16 år idag, grattis sötis! Efter matkoman så vandrade vi till jossan och satt där utanför ett tag tills mamma och pappa hämtade mig och jag for hem, direkt jag kom hem sprang jag och tvättade bort sminket, snörde av mig kläderna och nu ligger jag i min underbart sköna säng och ska se greys anatomy och somna till det. Lär inte hinna se mycket innan mina ögon stängs igen, har inte ens tagit en pn idag och det känns!  Så nu ska jag faktiskt ta och slå igång det, fast först ska jag faktiskt vara generös och lägga upp dagens outfit, börjar alltid med det och sen slutar jag helt plötsligt?!  Ska försöka vara liiite duktigare med det, fast nu under veckorna går jag med stora fula t-shirtar och arbetsbyxor, osminkad och ful och det vill ni inte se på!  Nåväl,  godnatt!

Dagens outfit, eller kvällens.
Jeansjacka - Lånad av bella Linne - Gina Jeans - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0