Hemma och inväntar big brother!

Har nyss kommit hem, eller har just snabbduschat också! När jag kom till kalix gick jag och Minn och tog oss en 25 minutare, riktigt skönt. Sen gick vi till willys och sen for vi till Vincent där Matte, Vincent & Julia var, vi hann bara vara där ett litet tag så var mamma och pappa klara så dom hämtade oss och vi for sen till jämtön och hälsade på min syster, och kom hem för en kvart sen typ, då gick jag direkt och racerduschade och nu sitter jag på min säng och smöjer in mig och taggar inför big brother finalen!

Jag vet inte ens vem jag vill ska vinna, först var det absolut Amandus, sen blev det Hanna J... Annica är väl självklart också en värdig vinnare så spelar nog ingen roll för mig vem som vinner, helst Amandus eller Hanna J! Vi får väl se hur det slutar ;-)  Nu ska jag gå och klippa tånaglarna och invänta big brother. Puss å go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0