hemma!

Heeej! Är hemma från jobbet nu, eller har varit det sen 2 tiden men direkt jag kom hem så kastade jag mig i duschen så nu har jag duschat, klätt på mig och plattat till lite utav håret, hur ska jag orka sminka mig?!?! Har inte sminkat mig på flera dagar nu, fan vad jobbigt.......  Iallafall, ska till kalix senare och äta på kina eftersom att jennelie fyller år idag, hon är självklart värd att fuska ifrån lchf en måltid, kan ju skippa lite ris iaf ;-)  Haha.  Nåväl, dagen har rullat på som dom senaste, dagen har faktiskt inte varit allt för jobbig, tur är väl det! Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem så jag vet om jag kan fara till kalix eller inte, orkar inte sminka mig före det.. Haha, nä nu orkar jag inte babbla på mer här med en massa ord. Vi hörs senare!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0