helg!!!!

Åh! Äntligen har jagh elg, fan vad skönt!!  Dock vet jag inte vad jag ska göra.... Har inget sug till nå festande eftersom att jag är dö trött och vill helst bara sova, så sova ska jag fan göra. Men sova bort helgen känns inget roligt.. Vilka i-landsproblem, sånt händer!  Idag har det varit skitväder vilket resulterar att jag inte behöver göra nå jobbiga grejor på jobbet, har fått putsa fönster, rensat lite blommor innan regnet kom, levererat död människa till kyrkan, städat lite efter begravningen osv.  Helt jobbigt har det alltså inte varit! Nu ligger jag nedbäddad i sängen redo för greys anatomy tittande och en kort powernap, mina powernaps lyckas alltid bli  3-4 timmar långa haha! Nä ska se det nu och sen sova, sen jävlar ska jag duscha å fräsha upp mig lite!  Hörs sen.  ;)

Gottigottgott!  Vatten i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0