Heemma!

Tjoho! Överlevde besöket på vårdcentralen, har dock inga större sjukdommar.. Har haft sjukligt ont i öronen senaste dagen även i hals och huvud också + feber. Visade sig dock bara vara virus och i öronen har jag fått vätska innanför trumhinnan?! Vafan är det?!  Så for på apoteket och fick mig nå spray som tydligen ska hjälpa mot det och tugga tuggummi skulle jag tydligen också göra haha. Läkaren sa även att det kan göra lika ont som örininflamation när jag har vätska innanför trummhinnan.....
 
Efter att jag hade varit på vårdcentralen for vi då och hämtade ut sprayet och köpte toy, sen beställde jag thaimat som tröst och som hopp för att bli friskare så tänkte att jag skiter i lchf denna måltid och åt thaimat, jävligt gott var det men ångesten som dök upp efteråt haha.  Nu ska jag vila och sånt så jag blir frisk snart, får inte jobba för min läkare måste vila i några dagar men jag ska stenhårt vila så jag kan fara på torsdag!!  Käre gode gud, gör mig frisk.
 
Nomnomnom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0