hårfärgning!

Hellu! Sitter just nu med blondering uppi huvudet. Känns som att detta inte kommer sluta bra på något sätt.. Mitt hår blir numera altid misslyckat och fult.. Men vi får väl hoppas på att det blir bra, är så jävla tjorvigt å slinga håret när jag har mitt nailhair i så tog ett jävla bra tag å få ut några jävla slingor så reslutatet ska bli spännande å se hur det blir nu när jag mest bara har slingat övre håret och utväxten..   Nu ska jag låta färgen värka i en timma och medans blir det att se new girl tills fotbollen börjar, ser endast det för att portugal spelar och där är ronaldo, min framtida pojkvän.  Vi hörs sen!
 
( Varnar för flottigt hår )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0