har jävligt tråkigt.

Jag är trött och jävligt uttråkad, har glömt bort hur tråkigt det är att vara sjuk.. Jag måste bli frisk så jag kan fara och jobba imorgon! Men mår i princip lika dåligt idag som igår, varför är min kropp så mesig och blir alltid så jävla sjuk då jag bliir sjuk? ÅH!  
 
Fan vad onödigt inlägg jag ligger här och skriver men liksom, vad ska jag göra?!  Ska ta och be till gud hundrafemtio gånger om att bli frisk så jag kan fara och jobba, JAG FÖRLORAR FAN PENGAR PÅ DET HÄR! Eller nej, jag kom på att jag ska fan jobba igen det. Men ÄNDÅ! 
 
Nu ska jag sitta och störa en massa folk på facebook och vara jätte jobbigt, exakt lika jobbiga som dom är nu som sitter å skriver å stör mig då jag bloggar..  Ska även få tag i bella och tvinga hit hon så hon kan färga mitt hår.. Bella om du ser det här ( för jag vet att du läser min blogg) , KOM HIT NU.   Hejdå!
 
Jag saknar mitt mörka, långa hår... ÅH, jag blir galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0