grundskolan avklarad!

Idag har jag gjort mitt absolut sista prov i grundskolan, som jag har släpat på i veckor eftersom att jag absolut inte har velat plugga.. Fick alla rätt på det så nöjd är jag! Fick även veta utav min mattelärare att jag klarat godkänt i matte, helt klart värt att sitta på kvällsskola för att få ett betyg i det eftersom att jag nu mera är hjärndöd när det gäller matte, eller åtminståne var, nu kan jag ju mera iallafall!

Idag har vi inte haft mycket att göra på skolan, så tar helg här och nu! Direkt jag kom hem satte jag mig i solen, ska nog bege mig ut där igen snart tänkte bara visa er att jag lever och uppdatera er! Nu ska jag gå och tvätta bort pudret och lägga mig i solen!  Idag är en bra dag, jag är sååå stolt över mig själv faktiskt. Åh vad skönt att grundskolan är avklarad, bara 3 år kvar nu...  Nå vi hörs mera sen, puss å go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0