grundskolan avklarad! fan så underbart :)

NU HAR JAG SOMMARLOV! Fyfan så skönt säger jag bara :D  Suttit i en och en halvtimme och haft skolavslutning och sen träffades vi i hemklassrummet där vi fick betygen + en ros av våran mentor. Sen blev det fotodags med tjejorna och sen stack jag hem! Eller for till coop och valde ut en bukett mamma skulle köpa åt mig och så köpte jag strumpbyxor till ikväll också!  Nu ska jag fira sommarlov med smörgåstårta, té och sällskap av mina familj! Sen kasta sig i duschen, fixa om mig och fara på Anton & Jespers studentmiddag, sen drar jag och Johanna till kalix och drar igång med brudarna och hoppas på en riktigt bra kväll!  Grattis till alla ni studenter också som tar studenten idag, är många jag känner som tar men jag orkar verkligen inte fara och kolla på utsläppet men lär ju träffa dom ikväll så!  Nåväl, nu ska jag äta smörgås tårta och så, vi hörs sen!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0