godnatt..

Har precis krypit ner i sängen med ett glas vatten och en påse nötter som sällskap, mums!  Är just nu hundra frågetecken i mitt huvud om varför inte swefilmer fungerar att komma in på, vad är problemet?! Jag orkar inte börja ladda ner och vänta i 100 år för att kunna se en serie, speciellt då jag snart är klart med den. Åh!!

Bortsett från det så är det finfint just nu, fick veta att jag inte behöver fara på skolan på torsdag eftersom att jag har tillgång till att fara och jobba istället och tjäna pengar så sa min mentor att jag kunde jobba istället, nice det!  Imorgon ska jag till luleå med mamma och fixa arbetsbyxor till sommarjobbet eftersom att det behövs byxor med knäskydd och hela faderullan så måste mamma's jobb inhandla det åt mig och jag måste pröva! 

Nåväl, vi får höras mera imorgon, nu ska jag göra ett sista försök med swefilmer och kolla om det fungerar, annars slår jag igång en film och käkar mina nötter till det istället. Godnatt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0