godnatt..

Haaar inte idas blogga mer än det där inlägget jag gjorde sist, det är tråkigt att blogga utan bilder och gör ingenting speciellt värt att fota, jo ska fota sängen varje morgon så ni får se hur kuddarna och täcket ligger olika varje dag! Haha nej..

Nu har jag iallafall nyss duschat, skärt upp melon och lagt mig i sängen och ser på greys anatomy. Häärligt! Ska se något avsnitt utav det, sen ska jag sova som en gud. Endast två dagar kvar till min "lång helg" läängtaaar!! Nu ska se på detta, äta melon och klia på mina 140382 myggbett jag har över hela kroppen.. Kan ju tillägga att alla slags myggmedel är skit, dom är ju fan fortfarande på en som en jävla kåt hund. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0