godnatt!

Ok, klockan är halv nio och jag ligger i sängen. Jag erkänner, jag beter mig som en pensionär. Men jag måste ju ta vara på dom 2 dagarna jag faktiskt får sova ut och sova hur många timmar jag vill under nätterna så ska verkligen ta vara på dom då! Iallafall, har nyligt krypit ner i min renbäddade säng, mamma var så söt och städade hela mitt rum och renbäddade, nu har jag äntligen mitt favoritpåslakan med rosa & gröna blommor på och rosa & gröna kuddar!! Inatt ska jag sova såå sjuuukt gott, bara för att jag skriver det här kommer jag sova skit dåligt, det brukar alltid bli så.. Förstår inte varför, fan vad onödigt.  Nåväl, det jag egentligen ville säga med inlägget var, GODNATT!

Bjuder på en halvt fager bild, heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0