Godnatt!

Helu, har precis krypit ner i sängen och ska alledens strax ta och göra godnatt för mig!  Som vanligt så jobbar jag imorgon 7-14, just nu känns det mer än jobbigt eftersom att jag är helt slut i kropp och huvud men tur att jag inte jobbar allt för länge!  Nu ska jag se om det finns någon bra serie jag kan se, har lyckats se klart 2 serier jag sett ida, vad ska jag kolla på nu liksom?!  Hatar att bara serie beroende ibland och inte kunna somna utan att ha igång en serie typ haha.  Nåväl, ska kolla runt om jag finner någon bra, annat kanske jag tar och kollar om någon gammal, allt gammal är ju bättre - Right?!   Nåjaaa, godnatt nudå..
 
Ovanligt att swefilmer inte fungerar... ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0