Godnatt..

Har precis duschat och nu har jag kastat mig i sängen och laddat upp med en massa goda nötter och ska se new girl och dricka loka! Mumms.. Det får bli min avslutning på denna måndag!  Imorgon är det jobb igen, jag lägger mig som vanligt före fan endast för att få vara lite utvilad imorgon, men är jag det då? Nä aldrig är jag det hur många timmar jag än sover..
 
Nåväl, efter jobbet imorgon kanske jag far iväg till sjukhuset för att kolla upp vad felet på mig är,. Jag är aldrig 100% vålmående, jag är väl helt enkelt mindre älskad av gud eller något sådant sjukt, haha. Nu ska jag se new girl och sen försöka sova om det nu inte gör allt för ont inatt.. Åh!  Godnatt på er
 
Har mina nötter som tröst mot värken, haha.  Dom hjälper mycket, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0