Godnatt!

Tjohoo, har nyss duschat och nu lagt mig i sängen redo för att se New girl och sällskapa med en påse nötter tills jag somnar :).  Ikväll har jag suttit och spelat kort först med Matte ett bra tag och sen hoppade Linn och Amanda in och sällskapade oss så blev några timmars korrtspel och lite annat, var trevligt det! Imorgon vankas jobb, känns otroligt skönt att må lite bättre iallafall så får hoppas jag inte mår så hemskt dåligt imorgon. Klarar inte av att vara hemma en dag till! Imorgon efter jobbet blir det hem, dusch, fix och sen iväg för festligheter, var ju ett tag sen man var ute på galejj så ska bli jävligt roligt :D   Sen lördag och söndag ska jag bara sova som en jävla gris och längta till sommarlovet som är 2 veckor bort..  Hehee, nu blire new girl och nötter, sen sovaa..  Alarmet ringer 06.10 imorgon så måste ju få mig över 7 timmar sömn iallafall..  Puss & Godnatt på er, vi hörs imorgon om det hinns =)
 
Får bli ett bildlöst och tråkigt inlägg, orkar inte söka rätt på någon bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0